mandag 19. mars 2012

Påsken nærmer seg :-)

 Påsken nærmer seg og i dag fikk jeg endelig satt meg til å lage noen påskeegg :-) Og på bilde ser dere resultatet :-) Planen er å lage 5 til i morgen. Ingen er like,men det er slik jeg liker det :-)

Her ser dere noen av hjertene som jeg laget forrige uke :-) Disse kommer for salg på Saft og suse sammen med påske eggene :-)

Håper dere nyter det fine været som har vært i det siste :-) Hadde en fin skitur i helgen,men spørst om det var den siste denne sesongen :-( men da blir det å ta fram sykkelen til helga :-) Gøy det og!! Trener fra 3 til 4 ganger i uka og det har jeg gjort siden jul :-) Så håper jeg kan fortsette slik,for det gjør virkelig godt for kropp og sjel :-)

Ta vare på dagene og øyeblikkene :-) Og deg selv ;-)

Klemmer ifra Alven :-)

8 kommentarer:

Taubanevegen sa...

Nyyydelige påskeegg! Kjempefint at alle eggene er forskjellige!

Så flink du er som trener så mye hver uke!:) Herlig når man kommer inn i en slik rutine som det virker som du har gjort!

Ønsker deg en kjempefin uke! :)

Aia

h.espe sa...

Så flott påskepynt du har laget - nydelige egg, og herlige hjerter!!

Ha en flott dag videre!

Klem fra Hildegunn

Dronninghuset sa...

HEI,
flotte egg. flink du.
hvordan ordner du rent praktisk forsendelse av egg i posten... de er jo litt vanskelig i fasong, ikke akkurat A4/flat?
;-)) kostbar porto, sendt i konvolutt som brev eller????
jeg har også laget noen egg, mest til venninner etc. da. og til meg selv naturligvis. gøyal hobby.
håper du svarer meg ang. sending av egg - hvordan sende billigst mulig men enda trygt/porto-priser etc....

ha en fin dag og lykke til med eggsalget,
klem TOVE

Black Feathers sa...

Her hos deg var det jo flott påske inspirasjon. Har så lyst til å lage noen slike påske egg og dine var jo bare så fine. Kjempesøte hjerter også.

Ha en fin kveld ;)

ELIN sa...

Nydelige egg! Og så flink du er til å trene. Imponert over at du får tid til det. Her er det deilig vår ute, så godt å trene ute. Ha en fin tirsdagskveld. Klemmer fra Elin

Black Feathers sa...

Ja er ikke tønnen min fin? Jeg er veldig glad i den. Den kommer fra mine besteforeldres gård i nordnorge. Jeg fant den bortgjemt på garageloftet en gang. Den er egentlig til å kinne melk med (eller noe slikt) Den har håndtak på siden, til å sveive med, "elte" ting på innsiden og mini kran til å tappe ut med. Ganske morsom sak ;)

Ha en flott kveld du ;)

Fru Andersen sa...

Flink du er! Har så lyst til å få laget noen slike egg jeg også, men nå kjenner jeg det begynner å haste....trenger jo sikkert noen "runder" før jeg får det til...hihi...jeg får gå innom hobbybutikken i morgen;-)

Nattaklem!

PS: Her er syklene fremme og DET er så deilig!

Taubanevegen sa...

Hei igjen!

Tønnene på kjøkkenenet har jeg kjøpt på Ikea! De er bare helt supre, kan brukes til SÅ mye! Skulle kjøpt flere, tror jeg! ;) Vi bruker våre til å kildesortere papir og plast.

Fin torsdag til deg! Kos deg!

Aia:)