søndag 4. mars 2012

Vintage Piken....

Hei :-) Akkurat nede igjen fra fine dager på Beitostølen :-) Nydelig vær og mange skiturer :-) Gjør godt for kropp og sjel :-)
Hver gang jeg er på Hamar må jeg innom en butikk.. VINTAGE PIKEN :-) Nydelig butikk med ei herlig dame bak skranken :-) En av de tingene jeg liker ved butikken er at den ikke er overfull...men oversiktlig og de tingene som er der er FINE..... absolutt alle tingene kunne jeg kjøpt  :-) Mange interiørbutikker overfyller butikken sine synes jeg og tingene som er der blir "borte" i ett sammensurium...
Denne ble med meg hjem etter forrige besøk på Vintage Piken :-)
Søt bakebolle i porselen :-)
Også måtte jeg ha noen flere slike fra Bloomingville :-) Er så kjekke å fylle opp når jeg tar opp syltetøy fra frysern..i ikke så fine plastbokser :-)

Er du på Hamar og i gågaten så ta turen innom Vintage Piken :-)

Ønsker dere en flott ny uke :-)

Ta vare på øyeblikkene :-)

Mange klemmer ifra Alven :-)

7 kommentarer:

Karoline sa...

vintagepiken er en helt nydelig butikk! Og så har de jo så fine poser også ;) Ha en fin kveld videre!

h.espe sa...

Ikke så ofte jeg er i det området, men jeg legger meg navnet på minne, for butikken høres herlig ut!!!

Kjempeflott bakebolle, og de glassene er knallfine - har flere selv ;)

Ønsker deg en flott ny uke!

Klem fra Hildegunn

Nennes sa...

De glassene har jeg også, bruker de til alt....

Ha en flott uke :)

Unknown sa...

Så mye fint du har kjøpt deg:)
De små skålene med plastlokk har jeg endel av og, de er kjempefine og lure ♥

Taubanevegen sa...

For en nydelig handlepose! Og bakebollen var helt skjønn, ønsker meg også en likedan! :) Det er egentlig ganske sjelden jeg er på Hamar, men tar med meg butikktipset! Tusen takk! :)

Fortsatt fin tirsdag til deg! :)

Hos Jorunn sa...

Det var fine ting du fikk kjøp deg, ønsker meg en sånn bakebolle jeg også. Veldig fint navn på butikken også, er jeg på de kanter skal jeg så klart svinge innom.

Når det gjelder takrosetten så skriver du ceiling medallion på ebay og da kommer det opp mange! Hvis det ikke står "worldwide" på "ships to" i høyre kolonne så er det bare å sende en forespørsel, de fleste sender til Norge. Gotrendyhome het hun jeg kjøpte fra
http://www.ebay.com/itm/250879646764?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649
Lykke til! Klem fra Jorunn

Ballerina sa...

Så fine ting du har kjøpt. Er så glad i de glassene, de kan jo brukes til så mye. Skjønner at jeg må ta en tur til Hamar snart:) Ha en fin dag!