fredag 16. mars 2012

Bruktfunn :-)

 Her om dagen var jeg på den lokale bruktbutikken og denne vasen ble med meg hjem :-) Grønt er blitt litt favorittfarge nå for tiden :-)  Både i interiør og i klær :-)

 En søt bestemor sparebørse :-) Hun var så søt at jeg rett og slett ikke kunne la henne bli igjen i butikken :-)

Gutt og jente i porselen :-) Fra 50-60 tallet :-) Så søte :-)

Nå er helgen her :-) Her blir det feiring av svigermor og besøk av ett tantebarn :-) Koselig!

Ta vare på øyeblikkene :-)

Klemmer ifra Alven :-)

6 kommentarer:

Fjordheim sa...

Koselige nostalgiske ting du har funnet.
Ønsker deg ei herlig helg :)

Dronninghuset sa...

SÅ FINE TING,
KOSELIGE SMÅ SKATTER.
GOD HELG TIL DEG.
KLEM TOVE

Nostalgia sa...

så skjønne ting ! Kjekt med skattejakt :-)

Ønsker deg en fin helg
Klem, Nostalgia

Fru Andersen sa...

Søte bruktfunn! Jeg har også en ting for grønnfargen nå, mye flotte grønne klær i butikkene:-)

God helg, håper SOLEN skinner på deg!

h.espe sa...

Så herlige nostalgiske figurer du har funnet! Bestemor i gyngestolen bringer frem gode minner om besta - hun hadde en sånn ;)

Fortsatt fin søndagskveld til deg!

Klem fra Hildegunn

Therese sa...

Heisann søte du. Du er slettes ikke den eneste som har kastet deg på den grønne bølgen i det siste, der er jeg også :) Når det gjelder toll og moms som du lurte på inne hos meg så betaler du kun for frakt så lenge beløpet på produktet du kjøper er under 200,-. Overstiger du 200,- grensen finnes det en fin kalkulator inne hos toll.no der du fyller ut varens verdi samt fraktkostnader også regner kalkulatoren ut hvor mye du må betale alt i alt. Jeg syntes også dette med toll og moms virket skummelt, men stort sett holder jeg meg under 200,- grensa. De gangene jeg overstiger den er prisen på produktet ofte såpass billig i forhold til hva det hadde kostet å kjøpe her i Norge (hvis jeg hadde fått tak i det her hjemme) så det kan være verdt et lite tollgebyr likevel ;) Håper svaret var til hjelp, men som sagt så står det utfyllende og godt hos toll.no.


Håper du får en fortsatt fin uke :)