tirsdag 1. mars 2011

Brukt og nytt :-)

 I går gikk turen til bruktbutikken igjen :-) Der fant jeg to gamle lysestaker.
 De er ganske slitt som dere ser :-) Laget i tinn? og lakkert i gullfarge.
 I går kom også pakken i fra PANDURO :-) Bestilte dette nydelige stoffet fra Tilda :-) Så får vi se hva det blir til at jeg lager av det...
 Søte frosker som jeg skal bruke i en uro som skal henge over Alva sin seng  :-)
 De to fremste flaskene ble med hjem fra bruktbutikken :-) Vet ikke om de er så veldig gamle,men fine er de!
Denne karaffelen ble også med hjem :-) fikk den for 20 kr! Skal ha den på mitt framtidige drømme bad stående fyllt med såpe :-)


Ønsker dere alle en flott dag! Ta vare på hverandre :-)


Klemmer ifra Alven

6 kommentarer:

sylvia sa...

hei vennen.
åå så mye fint du fant hos brukten.
moro å gjøre sånne funn.
heldig du var.
å flott pakke med hobby å.
ønsker deg en fin mars dag.
klem fra sylvia

Birte sa...

Så masse fine gamle ting..

Likte utrolig godt de lysestakene..

1 gang innom hos deg, men kommer snart igjen..

Klem Birte

Unknown sa...

Så mye fint du fikk med fra brukten;)
Er så gøy og komme over slike skatter ♥
Slike flasker syns jeg er så fint!
Blir spennende og se hva du tryller ut av det nydelige Tilda-stoffet;)

Klem Line

Mitt hvite hus sa...

Masse fint du har funnet deg..moro å gå på brukten og finne fine skatter..

Klemmer

ELIN sa...

Så mange nydelige skatter. Ha en fin kveld. Klemmer fra Elin

Fru Andersen sa...

Heisann-hoppsann!

Så fantastisk flotte bilder, nyyyydelig:-) Så mye fint du har fått tak i!

Håper dere har en flotters fredag!

Klemmer!