søndag 6. mars 2011

Nytt kapittel :-)

Onsdag kunne vi endelig bla om siden til ett nytt kapittel i livet vårt...behøver ikke gå noe mer innpå det... Men vi feiret det med champagne :-) Er så glad og lettet nå! Skål :-) Og det med noe av de fineste glassene jeg vet om! Michell heter de og de begynte jeg å spare på for snart 11 år siden. Har hørt rykter om at de ikke selges lenger :-( håper ikke det stemmer! Har 6 av hver,men vil gjerne ha 12. Noen som vet om ryktet stemmer???
 Samboern og jeg kjøpte også 40 roser til oss selv som en del av feiringen :-) Nydelige roser,som har fått plass i ett gammelt norges glass pyntet med blonde
 
Har også dekorert ett syltetøyglass med servietter fra Tilda :-) Mye finere lys og farge i virkeligheten enn på bilde men.. må nok ønske meg ny og stor linse til kamera mitt!

Ønsker dere alle en flott ny uke :-) Og håper været holder! Har hatt to lange fine skiturer i helga :-) Herlig! Så håper på flere :-) Ta godt vare på de du er glad! Man vet aldri når livet tar en dramatisk vending....R.i.p Lillian....

Mange klemmer ifra Alven

13 kommentarer:

Unknown sa...

Gratulerer med det hyggelige ♥ Alltid deilig med slike hyggelige ting;)) Og dere fortjente sikkert den STORE, flotte buketten ♥

Flott lysglass, men jeg visste ikke at Tilda hadde servietter... herlig!

Ha en fin, ny uke - den blir sikkert veldig god;)

Klem Line

Hvite engler sa...

Gratulerer....men nå ble jeg nyskjerrig da...thi hi ♥ ønsker deg en fiiin uke,klemmer

mona.z sa...

Har lagt meg til som følger på den vakre og inspirerende bloggen din, klem fra Mona

(eddas) sa...

Nydelige roser dere har kjøpt dere...spennende med feiring:)
ha en fin ny uke...
klemklem

Birte sa...

Ja nå ble jeg "nyfiken":-))

Men nydelige bilder og flotte Roser..

Gratulerer med hva enn det er :-)))

sylvia sa...

hei.
å det er så deilig når noe godt skjer i livet ens, skjønner det er av det positive slaget.
nydelige bilder.

ønsker deg en nydelig dag vennen.
klem fra sylvia

Magdalena sa...

gratulerer...!!!*skål* ..men du aner ikke hvor nysgjerrige vi blir at det du skriver... bryllup i vente??

så flott på siden din her siden sist... og du jeg skiftet navnt på bloggen min, lite ante jeg at alle mistet meg og at jeg mistet alle...

ha en strålende fin ny uke, nyt den vakre rosebuketten!!
klem magny

h.espe sa...

Gratulerer så masse - helt sikkert noe veldig, veldig hyggelig...;o)

De glassene er nydelige - begge søstrene min har faktisk deler av denne serien.

Ønsker deg en flott uke!

Klem fra Hildegunn

Hos Jorunn sa...

Gratulerer med det hyggelige fra meg også!! Så utrolig nydelige glass, jeg skjønner godt du ønsker deg flere av de. Jeg har aldri sett sånne glass før, men likte de kjempegodt. Og rosene var også helt skjønne!! Ha en flott uke, klem fra Jorunn

Mitt hvite hus sa...

Grattis...skjønner dette er stort for dere begge to.. godt det er noe positivt..

Skjønne glass...

Klemmer
PS: ikke nysgjerrig i det hele tatt O=)O))

Mitt Landliv sa...

Hei!

Gratulerer med hva enn det nå er som måtte feires - koselig markering var det uansett!

Og takk for hyggelig kommentar inne hos meg *smil*

Hulda sa...

Dette hørtes jo utrolig flott ut! :) Gratulerer! Så fint med rosene og herlige bilder!Headeren din er bare helt skjønn!

Ljusa Rum sa...

Vilka underbara rosor!!! Och vilken vacker blogg! Kram/Veronica