onsdag 9. mars 2011

Tilda stoffet har fått liv :-)

Hei :-) Da har en ny veske fått liv :-) Er temmelig kreativ om dagen,men skulle gjerne hatt mer tid til å sy. Men det har da blitt litt tid heldigvis :-) Laget en litt anderledes veske denne gangen,og synes den ble fin :-) 



Her ser den inne i vesken,plass til mobil i lommen :-) 



Er noe rart med denne siden i dag,nesten umulig å legge til tekst og måtte legge til ett og ett bilde :-) Hva skjer? Under dette måtte jeg legge til bildetekst for å få skrevet noe som helst. Håper dette er noe forbigående :-)Ang feiringen vår forrige uke så var det slutten på ett kapittel som ikke har vært så positivt...forårsaket av ett menneske som har vist alle rundt seg hvor mye ondt som faktisk kan bo i  en,Men hun er som det ytterste skallet på løken nå,hun kan ikke skade meg og min familie mer :-) Rettferdigheten seiret tilslutt,men det tok 4 år...  Så det var ikke bryllup som mange gjettet på ;-) Men framtiden ser lys ut og jeg ser kun mulighetene :-)



Ta vare på hverandre!
Mange
klemmer
ifra
Alven :-)
 




9 kommentarer:

Sivs verden sa...

Nydelig veske du har laget!:)

Klem

Anonym sa...

FOR en lekker veske du har sydd,så delikat og romantisk.Håper alt er bra.
Klem.

Alvas Hobby og Garden Bird sa...

Helt herlig den veska du har sydd!
Romantisk og vakker:))
Slikt liker vi.
Ønsker dere alt godt:)
Klem
Alva

Unknown sa...

Kjempefin veske!
Romantisk og vakker ♥ Og helt unik;)
Godt og høre at dere tydligvis har fått fred fra noen som har vært en byrde... Håper dere kan senke skuldrene og bare koooose dere nå da;))

Klem line

Bondekjerringa sa...

Herlig blogg du har. Du har nok fått en ny følger :)

Aia- Taubanevegen sa...

Så godt at dere nå kan legge det vonde bak dere! <3 Nydelige roser i forrige innlegg!

Søt veske, flott at kreativiteten blomstrer! Det Tilda- stoffet er jo bare helt skjønt!

Jeg har en liten award til deg på bloggen min! :)

Aia

Mitt hvite hus sa...

Så skjønn veske du har laget...

Nydelig TildA stoff..

Ha en fin fredag..

klemmer =))

Hos Jorunn sa...

For en herlig romantisk veske du har sydd, jammen er du flink!! Så fint at dere kan legge alt det vonde bak dere og se fremtiden lyst i møte. Ønsker deg en flott helg, klem fra Jorunn

"En Vintage Drøm" sa...

Hei .. Kjempefin veske.. og blogg, her på jeg nok følge med videre. Så masse fint du har laget! :)
hilsen Gunn.. :))