tirsdag 15. mars 2011

Kakene!

Hei :-) Ville vise dere kakene som jeg laget til Gabriel sin to årsdag :-) Ikke de mest maskuline kakene men ... Heldigvis bryr han seg ikke så mye om det ennå :-)  Bordet ble pyntet med mye rosa også :-) Har aldri vært så veldig glad i blått derfor har jeg så og si ingenting i den fargen her i huset. Men bør vel kjøpe en blå duk osv til neste år :-) Etter jeg fant siden Passion for baking har jeg fått litt lyst til å gjøre litt mer ut av "vanlige" kaker :-) Tror ikke samboern klager over det akkurat...for blir nye prøve kaker hver helg. Frostingen på muffinsene ble ikke så stiv som jeg hadde ønsket men...ble da glansfull ihvertfall :-)

Gabriel storkoste seg hele dagen på familiebursdagen :-) her venter han ivrig på at søskenbarna hjelper til å pakker opp gavene :-) Fant denne skjorten på H&M :-) Blir såååå glad når jeg ser at det ENDELIG har begynt å komme inn litt fine klær til gutt også :-) Må si jeg sliter med å finne klær til han :-( Er så mye hard og tøff mote til gutter, og det liker jeg ikke. Men til jenter er det VELDIG mye fint. Lommeboka er nok glad for at Gabriel ble gutt,ellers hadde jeg nok handlet mye klær...igjen :-)

Ønsker dere alle en flott uke :-) I dag skal jeg en liten tur innom bruktbutikken så får se om jeg finner noe fint :-)
Ta vare på hverandre :-)

Mange klemmer ifra Alven

3 kommentarer:

Camilla- casual living sa...

kjempe fin kake...

og gratulerer med to årsdagen på etterskudd. Tenk at det har gått to år siden vi fikk ut disse to små.. tiden går så fort. Og jeg blir så innmari sentimental i perioden rundt bursdagene;)

Håper alt er bra med dere?!

Ha en fin dag.

klem fra Camilla

Mitt hvite hus sa...

Tror ikke Gabriel bryr seg om fargene enda... bare han fikk smake kaken,.. ÅÅÅ jeg husker så godt når mine var på den alderen.. så sjarmerende og søte de var.. det var en fin tid det..

Kos deg masse med go gutten

Klemmer

Nostalgia sa...

Så flott kake da ! Skjønn lille gabriel :-)

Ønsker deg en fiiin onsdag !
Klem, Nostalgia